James Bond: Das Werbeimperium von 007
James Bond 007: Spectre (2015)
James Bond – 007 jagt Dr. No (1962)
No Time to Die Needs to Earn $900M to Break Even as the Most Expensive James Bond Movie Ever:
https://movieweb.com/no-time-to-die-most-expensive-james-bond/
James Bond 007: Goldfinger (1964)
James Bond 007: Moonraker (1979)
„Daniel Craig hat die Bond-Uhr selbst ausgesucht“:
https://www.handelsblatt.com/unternehmen/handel-konsumgueter/omega-chef-urquhart-daniel-craig-hat-die-bond-uhr-selbst-ausgesucht/13340090.html
James Bond: Mein Name ist Werbung, Schleichwerbung:
https://www.augsburger-allgemeine.de/panorama/Product-Placement-James-Bond-Mein-Name-ist-Werbung-Schleichwerbung-id22554256.html
James Bond oder James Brand:
https://www.deutschlandfunk.de/product-placement-james-bond-oder-james-brand.766.de.html?dram:article_id=335973
Geheime Mission führt 007 nach Tirol:
https://tirol.orf.at/v2/news/stories/2681242/
Jon Burlinegame: The Music of James Bond
All the rejected James Bond themes, from Blondie to Pet Shop Boys:
https://www.smoothradio.com/features/top-songs/james-bond-theme-tunes-rejected/
Midas touch: how to create the perfect James Bond song:
https://www.theguardian.com/music/2020/jan/16/midas-touch-how-to-create-the-perfect-james-bond-song-billie-eilish-no-time-to-die
Is beer damaging ‚brand Bond‘?
https://www.bbc.com/news/av/world-us-canada-20025129